Saturday, March 3, 2012


MUHAMAD ZAHID B MUHAMAD NASIR



eh siapa mamat nih dohh ?err okay , dia nih orang panggil zahid jeh a.k.a JAMBU .HAHA , jambu kan muka dia . aku suka tengok muka dia , sebab macam perempuan . alahai si bapok nih , HAHA . marah dia doh aku panggil dia bapok :p KESAH PULAK AKU KAN ? :DD chett , first aku jumpa dia dekadd TS , time tuh aku hangg dengan TAUCHU DAN AQILAH  .finee , dia duduk belakang aku and dalam hati aku terdetik , alahai HANDSOMEEENYA KAUU :PP . tapi aku cover lha kann , takann nak tergedik pulak . but tetiba dia miintak num aku dekadd tauchu , tapi tauchu tabagi . jahaddd dohh -,-' jeles letteww . pastuh aku pon diam jelah , takan aku nak pergi kadd dia terus bagi num aku . gila tamalu nanti sehh :D lepastuh HAMPA LHA HATI INI sebab tadapad num dia :'/ .watlek watcool lagi . and one day , malam tuh tauchu text aku then dia cakap si mamat nih asyik tanya pasal aku . HAHAHAHAHAH ;DD kembang kecut kerepeng hidong aku dengar . macam sial kan aku HAHAHA lepastuh dia mintak num aku . then aku pon bagilah . gilakauuu tanak bagi ? HAHAHAAHA *kayy joke :p pastuh semenjak tuh text , n keluar . pastuh dah ta contac dah :/ ohh so sad . nthen , one day ibu masuk hospital . aku suruh lha tauchu datang melawat . n dia pon datang , n tak sangka pulak dia bawak zahid sekali AHAHA tekejod mak nok . tapi lek lek , cool jeh aku HAHA pastuh tasangka jugaak kan dia kan nak kan teman aku kadd hospitaal HAHAHA pehh wakataluu , tatido beb lepak dengan dia . membebel jeh tahu , firstime jumpa senyap jeh . adehhh -- kayy layan , takesah .sejak tuh kitorang rapat balik . then selalu texting , jumpa kan . pastuhh , aduhh dah masuk part nih :DD dia mintak COUPLE dekad aku ahh . walawehh , ingat senang centuh je aku nak accept . then , aku pon cakap " apa barang dalam nsed , face to face lah " then dia jawab NO HAL (: kayy , aku engad joke . so pada hari SABTU 25TH FEBRUARI 2012 dia pon mintak dekadd aku . agak banyak kali lha jugak dia tanya , tapi mulut nak cakap YES I DO tuh susahhnya . HAHAHA ;DD lepastuh tanya punya tanya , aku amek nsed dia aku just tulis YES , I DO LHA GEMOK :P wakakaa ;DD akhirnyaa jua . n now aku sayang dia gila babik doh . taktipuuunyaa HAHA . kayy lha penad lha tulis pasal kau bie . i wanna just say ILOVEYOUSOMUCH <3 

1 comment:

  1. hahaha , kao terima gakk die kenn ? huhu . . untong ah . . aq je singlle skang ny . .

    ReplyDelete